Tarifleri Sosyal Medya İle Takip Edin

17 Mayıs 2013 Cuma

İSTİRİDYE MANTARI KEBABI




Sizlere bir önceki yayınım da söylemiştim bu aralar istiridye mantarına sardım diye :)) mantarın her 

türünü çok severek yiyorum.pazara çıktığımda oo iyi herşeyi almışım yeter diyorum eve 

geldiğimde pazar arabam,dan çıkanlar mantar ve meyva çeşitleriyle dolu oluyor genelde :) mantar

 deyip geçmeyin efendim bana göre etten lezzetli.bu gün sizlere vereceğim tarif bir okadar kolay 

ve lezzetli yerken keyiften türlü türlü sesler çıkaracağınıza eminim :) kebap tadında harika bir 

tat,birde bu lezzete estuz'un baharatlı çeşnisi  eşlik ettiki sormayın pek yakıştılar birbirine..









MALZEMELER


Yarım kilo istiridye mantarı

2 yemek kaşığı tereyağı

estuz baharatlı sofrada öğütme tuzu





HAZIRLANIŞI

İstiridye mantarları musluk altında düz yüzeyleri hafif okşanarak yıkanır.

kesme tahtası üzerinde julyen doğranır.tavaya iki yemek kaşığı tereyağı alınarak eritilir ve

doğranan mantarlar ilave edilir.mantarlar suyunu çekinceye kadar karıştırılır estuz baharatlı çeşni 

ilave edilir ve beş dakika kadar kavrulur..AFİYET OLSUN.













2 yorum:

Not; yorum yazmak için hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.
Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler ,

BİZİ FACEBOOK'TA TAKİP EDİN

Kopyalama Engelleme