Tarifleri Sosyal Medya İle Takip Edin

2 Ocak 2014 Perşembe

Avokado salatası

Avokado salatası tarifi
Avokado salatası

  Merhaba sevgili okurlar, sebzeler ve meyveler zamanında tüketildiği zaman hem daha lezzetli hemde daha sağlıklı oluyor.Avokadonun faydaları saymakla bitmez tabi ki ama bugün bir şey daha öğrendim yaşlanmayı geciktiriyor, cildi güzelleştiriyor, kırışıkları gideriyormuş  :) Pazara çıktığınızda filenizi doldurun diyorum anlayın yani :) Avokado salatasının bir çok tarifi var elbette, benim size vereceğim tarif hem sofralarda şık bir salata hemde film izlerken hafif bir şey yemek isteyenler için cipsle birlikte harika bir atıştırmalık...


Avokado salatası için gerekli malzemeler

  • 1 adet avokado
  • 1 adet mor soğan
  • 2 adet yeşil sivri biber
  • 1 adet paprika biber
  • 1 su bardağı haşlanmış mısır
  • 1 yemek kaşığı sızma zeytin yağı
  • 1 tutam maydanoz ve taze kişniş
  • Bir fiske tuz
  • Yarım limon suyu

Avokado salatası nasıl yapılır?
Avokado salatası tarifi
Avokado salatası

     Avokadolar soyularak küp küp kesilir.Ardından mor soğan, yeşil ve paprika biber temizlenerek küp küp doğranır ve bütün malzemeler bir kap içerisine alınır.Mısır taneleri eklenir.Tuz, zeytinyağı, limon suyu da  ilave edilerek hafifçe karıştırılır.Üzerine ince kıyılmış kişniş veya maydanoz serperek ister benim gibi mısır cipsi ile atıştırmalık yapabilir, isterseniz yemek sofralarınızda enfes bir salata sunabilirsiniz.

                                                 AFİYET OLSUN..

   



1 yorum:

  1. Avokado ile ilgili bulabildiğim tüm tarifleri en az bir kere deniyorum ve hoşuma gidenlere de naçizane yorumlarımı yazmayı ihmal etmiyorum. Sizin tarifinizi de çok beğendiğim. Kişniş ve biberler salataya çok yakıştı, güzel bir tat ve lezzet kattı. Gerçekten tebrik ediyorum. Benim de kendi geliştirdiğim naçizane bir tarifim var, sizinki gibi güzel tariflerle harmanlayıp en iyi tarifi bulmaya çalışıyorum. İzlemek ya da yapmak isterseniz diye linkini ekliyorum, beğenirseniz de yorumlarınızı da esirgememenizi rica ederim:) sağlıklı günler dilerim
    https://www.youtube.com/watch?v=i-DlgUB8mQw

    YanıtlaSil

Not; yorum yazmak için hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.
Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler ,

BİZİ FACEBOOK'TA TAKİP EDİN

Kopyalama Engelleme