Tarifleri Sosyal Medya İle Takip Edin

31 Mart 2014 Pazartesi

LİMONATA

Evde limonata nasıl yapılır?
Limonata tarifi
Limonata

Merhaba sevgili okurlarım,görüşmeyeli nasılsınız? Ben baharın gelmesiyle pek evde durmuyorum,fotoğraf makinemi alıp bol bol geziyorum :) çiçek böcek ne varsa fotoğraflayıp uçuş uçuş geziyorum :))) Havaların ısınması ile daha çok su ve içecek aramaya başladık öyle değil mi?Ben bugün sizlere güzel bir limonata tarifi hazırladım hem evinize gelen konuklara ikram edersiniz hemde benim gibi sokağa çıktığınızda su matarasına doldurup organik organik içer ferahlarsınız :))) Sevgiler esenlikler diliyorum...

ev yapımı limonata tarifi

Limonata için gerekli malzemeler

  • 3 litre su
  • 1 limon
  • 1 portakal
  • tatlı kaşığı limon tuzu
  • 1/5 su bardağı toz şeker
  • 1 dal taze nane yaprakları

ev yapımı limonata

Evde limonata nasıl yapılır?
Ev yapımı limonata tarifi
Limonata


  • Limonlar bol suda yıkanarak kurulanır.Geniş bir kabın içerisine limon kabukları rendelenir ve 1/5 su bardağı şeker eklenerek elde güzelce ovulur.
  • Bir sıkacak yardımıyla limon ve portakalın suları sıkılır ve aynı kaba boşaltılır..Sıkılan limon kabukları atılmaz birkaç parçaya bölünerek aroma vermesi için 3 litre su ile birlikte kasenin içerisine bırakılır..
  • Suyun içine nane yaprakları ve limon tuzu ilave edilir ve en az 4 ile 5 saat buzdolabında bekletilir. ( benim önerim bir gece ) buzdolabında kalmasıdır.
  • Ertesi gün bir süzgeç yardımıyla limonata sürahiye boşaltılır ve ardından ince bir tülbent yardımıyla limonata tekrar süzülür ki pürüzsüz bir limonata elde edilsin.
  • Limonatanın kıvamına göre şeker ve su ilave edilebilinir, buz ve nane yaprağıyla servis edilir...
limonata tarifi


AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not; yorum yazmak için hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.
Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler ,

BİZİ FACEBOOK'TA TAKİP EDİN

Kopyalama Engelleme